Κυριακή 29 Μαρτίου 2015

Perfect Summer Legs σε τρία βήματα!


Γεια σας κορίτσια! Αν εξαιρέσουμε τις τελευταίες μέρες που έχει συννεφιά, είμαστε ένα βήμα πριν το καλοκαίρι. Πάντα έβλεπα στα περιοδικά όλα τα μοντέλα με αυτά τα υπέροχα πόδια με δέρμα σαν μωρού. Φυσικά δεν υπάρχει προϊόν που μπορεί να το καταφέρει αυτό, εκτός απ το photoshop. Υπάρχουν όμως τρία βήματα που θα σας φέρουν πολύ κοντά σ αυτό το αποτέλεσμα και είναι αυτά που κάνω και εγώ.

1.Body Scrub.   
Για να προετοιμάσουμε το δέρμα και να απομακρύνουμε όλα αυτά τα νεκρά κύτταρα που μαζεύονται στην επιφάνεια των ποδιών και κάνουν το δέρμα να φαίνεται θαμπό χρειαζόμαστε απολέπιση. 
Μετά το χλιαρό μπάνιο μας, κάνουμε καλή απολέπιση στα πόδια και επιμένουμε σε γόνατα, καλάμια και φτέρνες. (στην φώτο. body scrub από AGEMA.)

2.Αποτρίχωση με ζεστό κερί.
Το ξυράφι, κάνει τις τρίχες σκληρές και αφήνει μικρά κόκκινα σημαδάκια στα πόδια τα οποία θεωρώ πολύ αντιαισθητικά. Γι αυτό είμαι εντελώς κατά του ξυραφιού. Πολλά χρόνια έκανα αποτρίχωση με αποτριχωτική μηχανή αλλά πριν λίγο καιρό επέστρεψα στην αγαπημένη ''κεριέρα'' και το αποτέλεσμα δεν συγκρίνετε! Αφήνει το δέρμα απαλό δεν πονάει όσο νομίζετε (εμένα καθόλου) και διαρκεί σχεδόν ένα μήνα. (στην φώτο.Double waxing kit depilatory από ebay. Προσοχή στον πωλητή

3. Βαθιά ενυδάτωση.
Τελευταίο αλλά πολύ σημαντικό βήμα είναι να ενυδατώσετε καλά τα πόδια σας ώστε να λάμπουν! 
Αμέσως μετά την αποτρίχωση περνάω με βαμβάκι λίγο baby oil για να αφαιρέσω τα υπολείμματα κεριού και το αφήνω να απορροφηθεί. Επίσης δεν ξεχνάω τις επόμενες μέρες να ενυδατώνω τα πόδια μου με τις αγαπημένες μου body lotion.  στην φώτο. Ravishing love από Victoria Secret.) 

tips! φυσικά ένα όμορφο και περιποιημένο pedicure τελειοποιεί την εμφάνιση των ποδιών σας! Και για extra ενυδάτωση μετά το μπάνιο μου απλώνω σε βρεγμένο δέρμα baby oil ή body oil. 

Πείτε μου τα δικά σας tips και αν δοκιμάσατε τα δικά μου βήματα! Θα τα πούμε σε επόμενο post! Au revoir! 


2 σχόλια:

  1. τελειο post !!!! ηρθε ο καιρος να προσεξουμε τα ποδαρακια μας !!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. <3 Ευχαριστωωω ηθελα πολυ καιρό να το κάνω και τωρα που βρήκα τον τέλειο συνδιασμό ήρθε η ωρα!

      Διαγραφή

Παρακαλώ μην διαφημίζετε το site/blog η οποιοδήποτε website σας, αν δεν έχει ζητηθεί στο άρθρο. Τα σχόλια τέτοιου τύπου θα διαγράφονται!